Δευτέρα 21 Μαΐου 2012

Το κρυφό συμβολικό μήνυμα της ταινίας “2012”


Το κρυφό συμβολικό μήνυμα της ταινίας “2012”

Κόκκινος Ουρανός: Το κρυφό συμβολικό μήνυμα της ταινίας “2012” ΠΗΓΗ













The Vigilant Citizen ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ

Η ταινία καταστροφής "2012" είναι μια ταινία για την σχεδόν ολοκληρωτική καταστροφή του πλανήτη Γη, σύμφωνα με τις προβλέψεις που έγιναν από τους Μάγιας, χιλιάδες χρόνια πριν. Ενώ το μεγαλύτερο μέρος της ταινίας επικεντρώνεται γύρω από θεαματικές εκρήξεις και εντυπωσιακά ειδικά εφέ, το "2012" μεταφέρει μηνύματα και συμβολισμούς για τα σχέδια της παγκόσμιας ελίτ για ένα Νέο Κόσμο και τον ερχομό της Εποχής του Υδροχόου.
  
 Δείτε το trailer


Η ταινία του Ρόλαντ Έμεριχ που κυκλοφόρησε το 2009, ποντάρει πάνω στους φόβους και τον πανικό που προκλήθηκαν από τον φόβο του "Ω, Θεέ μου, οι Μάγιας το είπαν ότι όλοι θα πεθάνουν το 2012". Το αποκαλυπτικό σενάριο της ταινίας απεικονίζει τους χειρότερους φόβους των ανθρώπων σχετικά με το 2012: Η καταστροφή των πάντων και ο θάνατος όλων ... ή τέλος πάντων, σχεδόν όλων. Ενώ ένα μεγάλο μέρος της διάρκειας δυόμισι ωρών ταινίας δίνει βάρος στην καταστροφή με την χρήση εντυπωσιακών εφέ, το 2012 περιέχει πολλά βιβλικά, μυθολογικά και ιστορικά στοιχεία που δίνουν στην ιστορία ένα βαθύτερο υπόγειο νόημα. Επιπλέον, ένα συγκεκριμένο μήνυμα μπορεί να γίνει κατανοητό από τον τρόπο που αντιμετωπίζεται η κρίση στην ταινία. Το μήνυμα λέει βασικά: "Αν συμβεί κάτι, οι πλούσιοι και οι ισχυροί θα ζήσουν και οι υπόλοιποι από εσάς τα κοροΐδα θα πεθάνουν".

Στο άρθρο με τίτλο ‘Contagion’ or How Disaster Movies “Educate” the Masses, (η ταινία ‘Contagion’ / ‘επιδημία’ ή πώς οι Ταινίες Καταστροφής "Εκπαιδεύουν" τις Μάζες), συζητήσαμε για το πώς οι ταινίες καταστροφής αποτελούν ένα σημαντικό εργαλείο με το οποίο κατηχούν και πωλούν συγκεκριμένες «πολιτικές απαντήσεις» σε μείζονες κρίσεις. Το 2012, η ​​πολιτική απάντηση στη κατακλυσμιαία καταστροφή που απειλεί τη Γη είναι μάλλον ανησυχητική: Η παγκόσμια ελίτ μαθαίνει για το 2012 λίγα χρόνια πριν, σχεδιάζει κρυφά τη δική της αποστολή διάσωσης (κρατώντας παράλληλα τις μάζες στο σκοτάδι) και αφήνει τον κόσμο να πεθάνει, δημιουργώντας παράλληλα ένα νέο κόσμο που κατοικείται μόνο από την ελίτ. Λίγοι "κανονικοί" άνθρωποι καταφέρνουν να διεισδύσουν στα πλοία της ελίτ. Προφανώς η επιβίωσή τους, μαζί με τους πλούσιους και ισχυρούς του κόσμου, αποτελεί ένα happy end.

Όταν για πρώτη φορά είδα την ταινία, δεν πολύ χάρηκα που ξόδεψα λίγα δολάρια για να παρακολουθήσω βασικά μια ταινία που προβλέπει το θάνατο μου και το θάνατο όλων των γνωστών μου, ενώ η ελίτ επιβιβάζεται σε γιγαντιαία πλοία για να εγκαινιάσουν ένα νέο κόσμο που θα αποτελείται με τους ίδιους. Είναι λίγο προσβλητικό.

Μήπως η ταινία με ακρίβεια προβλέπει τι θα συμβεί στις 23 Δεκεμβρίου 2012; Μάλλον όχι (ευτυχώς), αλλά πιστεύω ότι η ταινία χρησιμοποιεί την τακτική εκφοβισμού περί του «2012» για να μεταφέρει στις μάζες συγκεκριμένα μηνύματα για τα σχέδια της ελίτ για μια Νέα Παγκόσμια Τάξη και τον ερχομό της Εποχής του Υδροχόου. Ας δούμε τις πιο συμβολικές σκηνές της ταινίας.

Οι προετοιμασίες

Η ταινία διαδραματίζεται το 2009 και ξεκινά με ένα κοσμικό γεγονός που προκαλεί τον κατακλυσμό: Μια πλανητική ευθυγράμμιση.











Η ευθυγράμμιση των αστρονομικών σωμάτων, προκαλεί μια σειρά από γεγονότα που οδηγούν στην καταστροφή της Γης. Σε εσωτερικό επίπεδο, η ευθυγράμμιση των αστρικών σωμάτων είναι αντιπροσωπευτική της αυγής μιας νέας εποχής - αυτού που μερικοί μπορούν να ονομάσουν ως ‘η Εποχή του Υδροχόου’.

Στη Γη, μερικοί επιστήμονες ανακαλύπτουν ότι μαζικές ηλιακές εκλάμψεις προκαλούν αύξηση της θερμοκρασίας του πλανήτη. Ο Adrian Helmsley, ένας Αμερικανός γεωλόγος, συνειδητοποιεί ότι το τέλος του κόσμου πλησιάζει ταχύτατα. Ορμά στην Ουάσιγκτον για να ενημερώσει τους υψηλά ιστάμενους που πρέπει να αναλάβουν δράση, αλλά αποδεικνύεται ότι η κυβερνώσα ελίτ του κόσμου όχι μόνο γνωρίζει καλά την επερχόμενη καταστροφή, αλλά κρυφά εργάζεται πάνω σε ένα σχέδιο διάσωσης για χρόνια. Η ελίτ λαμβάνει μέτρα για να διαφυλάξει τις ζωές εκείνων που θεωρούνται «άξιοι» και να συλλέξει τα πιο σημαντικά ευρήματα της Γης που θα φέρει στο ‘νέο κόσμο’.











Σε αυτή τη σκηνή, η Μόνα Λίζα στο Λούβρο είναι ψεύτικη. Η πραγματική θα πρέπει να μεταφερθεί στον «μετα-αποκαλυπτικό» κόσμο.

Οι μόνοι άνθρωποι που γνωρίζουν για το σχέδιο διάσωσης 2012 είναι οι πιο ισχυροί άνθρωποι του κόσμου. Τα εισιτήρια πωλήθηκαν επίσης σε ιδιώτες. Η τιμή; 1 δισεκατομμύριο ευρώ... ανά άτομο. Με άλλα λόγια, δεν υπάρχει κανένας τρόπος που ένας συνηθισμένος άνθρωπος να επιβιώσει. Και αυτό είναι όλο το μέρος του σχεδίου.








Εν τω μεταξύ, ως συνήθως, οι μάζες απεικονίζονται ως κοπάδι ηλιθίων, επιρρεπείς στον πανικό και τη βία.

Όπως συμβαίνει στις περισσότερες ταινίες καταστροφής, οι μάζες απεικονίζονται ως μια «αμήχανη αγέλη» που δεν μπορεί να λειτουργήσει πολιτισμένα. Ενώ η ελίτ σχεδιάζει την μυστική φυγή της από τον κατακλυσμό του 2012, οι μάζες επιδίδονται σε ταραχές κατά τη διάρκεια μιας συνεδρίασης της G8. Βλέποντας πώς οι άνθρωποι απεικονίζονται να ενεργούν σε περιόδους κρίσης, θα μπορούσε κάποιος να σκεφτεί: Ίσως η ελίτ κάνει το σωστό με το να κρύβει την αλήθεια από τις μάζες ...

Αυτή η τεράστια συνωμοσία εναντίον του κόσμου δεν είναι κάποιο εφτασφράγιστο μυστικό. Μερικές προσωπικότητες ανακαλύπτουν την πικρή αλήθεια και προσπαθούν να προειδοποιήσουν το κοινό, αλλά γρήγορα φιμώνονται.
  
(σχ. ΚΟ: Επίσης εδώ φαίνονται θρησκευόμενοι με πλακάτ που λένε «Μετανοείτε» και βρίσκονται σε κατάσταση παροξυσμού. Έτσι παρουσιάζονται μάλλον, ως περίεργοι τύποι που «επενδύουν στον τρόμο»).








Όταν ο διευθυντής του Λούβρου ανακάλυψε τα σχέδια της ελίτ, συγκάλεσε μια συνέντευξη Τύπου για να αποκαλύψει την αλήθεια σε όλο τον κόσμο. Πεθαίνει έπειτα σε ένα "μυστηριώδες" αυτοκινητιστικό ατύχημα, λίγο πριν κάνει την ανακοίνωσή του.

Υπάρχουν ενδιαφέροντα στοιχεία για το αυτοκινητιστικό «ατύχημα» που σκότωσε τον Γάλλο διευθυντή του μουσείου. Πρώτον, αναφέρεται σαφώς στην ταινία ότι το ατύχημα συμβαίνει στο τούνελ Pont d'Alma ... το ίδιο τούνελ όπου η πριγκίπισσα Νταϊάνα έχασε τη ζωή της σε ένα περίεργο αυτοκινητιστικό δυστύχημα. Στο άρθρο «Ο θάνατος της πριγκίπισσαςΝταϊάνα και το Μνημείο: Το Απόκρυφο Μήνυμα», εξηγήται η συμβολική σημασία της σήραγγας Pont d'Alma και πώς ο θάνατος της Lady Di είχε όλα τα σημάδια μιας τελετουργικής θυσίας. Ο θάνατος του διευθυντή του Μουσείου στο ίδιο ακριβώς σημείο θα μπορούσε να είναι ένας τρόπος που η ταινία λέει ότι ο θάνατός του ήταν μια τελετουργική θυσία από την ελίτ. Η ταινία θα μπορούσε επίσης έμμεσα να λέει: "Αν ο θάνατος του διευθυντή του Μουσείου μέσα στο τούνελ Pont D'Alma ήταν ένας φόνος μεταμφιεσμένος σε ατύχημα, τι νομίζεις ότι συνέβη στην Lady Di;".

Ανακαλύπτεται αργότερα ότι ο διευθυντής του Μουσείου δεν είναι ο μόνος που ήθελε να κάνει αποκαλύψεις που "μυστηριωδώς" έχασε τη ζωή του. Πολλοί άλλοι άνθρωποι που δεν είχαν κάποιο πρόβλημα πέθαναν κάτω από περίεργες συνθήκες κατά τη διάρκεια των μυστικών προετοιμασιών της ελίτ.









Ένας ‘συνωμοσιολόγος’ γέμισε έναν ολόκληρο τοίχο με αποκόμματα εφημερίδων για ανθρώπους που σκοτώθηκαν από την ελίτ.

Όλες οι αποφάσεις της ελίτ παίρνονται σε μυστικές συναντήσεις στις οποίες συμμετέχουν μόνο οι πιο ισχυροί άνθρωποι του κόσμου.










Εν τω μεταξύ, το κοινό είναι ανήσυχο, σε σημείο που οιΟλυμπιακοί Αγώνες του Λονδίνου αναστέλλονται. Προβλέπει η ταινία γεγονότα που γίνουν;

Ενώ όλα αυτά συμβαίνουν, η κινεζική κυβέρνηση έχει την ευθύνη για την κατασκευή γιγαντιαίων πλοίων που ονομάζονται «κιβωτοί» που θα επιτρέψουν στην ελίτ να επιβιώσει το 2012.

Αντίο Ατλαντίδα

Ο ήρωας της ταινίας είναι ο Curtis Jackson, ένας διαζευγμένος πατέρας, που ανακαλύπτει την αλήθεια και προσπαθεί να επιβιβαστεί σε μία από τις κιβωτούς, προκειμένου να επιβιώσει το 2012.











Ο Jackson Curtis και τα παιδιά του έχουν πάρει εντολές από τον αμερικανικό στρατό να εγκαταλείψουν το εθνικό πάρκο. Δεν τους είπαν γιατί, επειδή το κοινό δεν επιτρέπεται να ξέρει για την επερχόμενη καταστροφή του 2012.

Ο Curtis δεν είναι και τόσο επιτυχημένος συγγραφέας ενός βιβλίου με τίτλο Farewell Atlantis (‘Αντίο Ατλαντίδα’), το οποίο είναι πολύ συμβολικό στο πλαίσιο της ταινίας. Ατλαντίδα είναι το όνομα μιας μυθικής ηπείρου που χάθηκε από κατακλυσμό από μια τεράστια πλημμύρα αρκετές χιλιετίες πριν. Ο μύθος υποστηρίζει ότι ο ιδιαίτερα προηγμένος πολιτισμός που άνθισε σε αυτή την ήπειρο εξαφανίστηκε, αλλά μερικοί επιζώντες της Ατλαντίδας κατάφεραν να πλεύσουν σε μέρη όπως η Αίγυπτος, η Αμερική και η Ασία, όπου έγιναν μεγάλοι δάσκαλοι στους ντόπιους. Η Ατλαντίς είναι έχει μεγάλη σημασία στα αποκρυφιστικά μυστήρια της ελίτ, καθώς πιστεύεται ότι η ήπειρος στην πραγματικότητα υπήρχε και από εκεί προήλθε η απόκρυφη γνώση του κόσμου. Οι κάτοικοι της Ατλαντίδας που απέπλευσαν για τη μακρινή γη, προκειμένου να ξεφύγουν από την μεγάλη πλημμύρα θεωρούνται οι δάσκαλοι της εσωτερικής γνώσης για τους αρχαίους Αιγυπτίους, τους Μάγια και ενδεχομένως ακόμη και τους Κέλτες. Μυστικιστικές σχολές συχνά αναφέρουν ότι η βιβλική ιστορία του μεγάλου κατακλυσμού, στην πραγματικότητα, είναι η ιστορία της εξαφάνισης της Ατλαντίδας. Ισχυρίζονται επίσης ότι πολλοί άλλοι αρχαίοι πολιτισμοί έχουν παρόμοιες ιστορίες στις παραδόσεις τους.

Οι σημερινές μυστικές εταιρίες αντιλαμβάνονται και θεωρούν την Αμερική ως τη «Νέα Ατλαντίδα», μια χώρα η οποία ιδρύθηκε βασιζόμενη στις αρχές του Τεκτονισμού και του Ροδοσταυρισμού, που υποτίθεται προέρχονται από τα Ατλάντεια Μυστήρια.

Το βιβλίο του 1605 του Φράνσις Μπέικον «Νέα Ατλαντίδα»περιγράφει μια ιδανική κοινωνία όπου η επιστήμη και η λογική κυβερνάνε, σύμφωνα με τις αρχές του Τεκτονισμού και τουΡοδοσταυρισμού. Το βιβλίο λέγεται ότι είναι το σχέδιο της ίδρυσης της Αμερικής. Ο Μπέικον είναι γνωστός για την φράση «η Γνώση είναι Δύναμη», μια διάσημη φράση που έχει βαθιά απήχηση στον Ροδοσταυρισμό και εμφανίζεται στη Βιβλιοθήκη του Κογκρέσου των ΗΠΑ.

Ενώ η «Νέα Ατλαντίδα» του Σερ Φράνσις Μπέικον φαίνεται να προαναγγέλλει την ίδρυση της Αμερικής, το μυθιστόρημα τουJackson Curtis «Αντίο Ατλαντίδα» φαίνεται να προαναγγέλλει την καταστροφή της. Όπως οι κάτοικοι της Ατλαντίδας χάθηκαν εντελώς κάτω από το νερό, η Αμερική, η έδρα της σημερινής αποκρυφιστικής ελίτ, θα έχει μια παρόμοια μοίρα. Οι λίγοι τυχεροί που θα επιβιβαστούν σε μια σύγχρονη εκδοχή της Κιβωτού του Νώε θα έχουν την αποστολή να βρουν ένα νέο κόσμο - και η ταινία δηλώνει διακριτικά ποιοι θεσμοί θα συνεχίσουν και ποιοι θα εξαφανιστούν.

Η καταστροφή

Καθώς η ταινία προχωρά, η Γη αρχίσει να ζεσταίνεται και ρωγμές αρχίζουν να εμφανίζονται στο Λος Άντζελες. Αν και είναι προφανές ότι μια μεγάλη καταστροφή πρόκειται να συμβεί, τα μέσα μαζικής ενημέρωσης (τα οποία είναι σε συμπαιγνία με την ελίτ, στον κινηματογράφο και στην πραγματική ζωή)υποβαθμίζουν τα πάντα προκειμένου να διατηρηθεί ο πληθυσμός ήρεμος και να αγνοεί το γεγονός ότι ο κόσμος τελειώνει. Ο μόνος μη-ελίτ τύπος που φαίνεται να γνωρίζει τι συμβαίνει είναι ένας σαλεμένος συνωμοσιολόγος στο δάσος (προφανώς, σύμφωνα με τις ταινίες του Χόλυγουντ, οι αναζητητές της αλήθειας δεν μπορεί να είναι φυσιολογικοί, λογικοί άνθρωποι).










Ο Charlie Frost είναι ένας τρελαμένος θεωρητικός συνωμοσίας που παρουσιάζει μια ραδιοφωνική εκπομπή και διαχειρίζεται μια όχι και τόσο μεγάλη ιστοσελίδα. Ξέρει πραγματικά την αλήθεια και έχει δίκιο για τα πάντα, αλλά στο τέλος, εξακολουθεί να παρουσιάζεται ως εντελώς τρελαμένος. Το να γνωρίζεις την αλήθεια δεν είναι «κουλ» στις ταινίες του Χόλυγουντ.

Ο Frost περιγράφει όλα όσα πρόκειται να συμβούν στο Jackson Curtis και ακόμη του παρέχει ένα χάρτη για το που βρίσκονται οι κιβωτοί.
 Ο χάρτης με τις κιβωτούς είναι κατάλληλα τοποθετημένος σε"conspiracy files", ("αρχεία συνωμοσίας"), ακριβώς δίπλα στα αρχεία του για την Μέριλιν Μονρόε. Ένα μικρό νεύμα στην ολοκληρωτικά mind-controlled Προεδρική σκλάβα;










Καθώς ο κόσμος καταρρέει, τα μέλη της ελίτ λαμβάνουν ένα σημαντικό και άκρως απόρρητο μήνυμα στα κινητά τους τηλέφωνα.

Όταν τα πράγματα γίνονται σοβαρά, τα μέλη της ελίτ ενημερώνονται ότι είναι καιρός να επιβιβαστούν στις κιβωτούς και να αφήσουν τον υπόλοιπο κόσμο να πεθάνει.

Όταν τα πάντα γίνονται κόλαση στη Γη, αρκετά σημαντικά μνημεία φαίνεται να καταστρέφονται. Αυτές οι σκηνές δεν είναι μόνο θεαματικές, αλλά αντιπροσωπεύουν επίσης την πτώση σημαντικών θεσμών καθώς ο κόσμος εισέρχεται στην εποχή του Υδροχόου. Σε μια σκηνή, το διάσημο άγαλμα του «Χριστού του Λυτρωτή» στην Βραζιλία παρουσιάζεται να πέφτει με ένα τρόπο παρόμοιο με που τα αγάλματα του Σαντάμ Χουσεΐν έπεσαν μετά τον πόλεμο του Κόλπου.










Μήπως αυτό συμβολίζει την πτώση του Χριστιανισμού στον απόηχο του ερχομού μιας Νέας Εποχής;

Σε μια άλλη σκηνή, η Βασιλική του Αγίου Πέτρου στο Βατικανό, το "επίκεντρο" της Καθολικής πίστης, φαίνεται να γκρεμίζεται και να πλακώνει χιλιάδες πιστούς που συγκεντρώθηκαν για να προσευχηθούν.









Σε αυτή την συμβολική σκηνή, μια ρωγμή εμφανίζεται στην ζωγραφική του Μιχαήλ Άγγελου στην Καπέλα Σιξτίνα, ακριβώς ανάμεσα στα δάχτυλα του Θεού και του Αδάμ - το οποίο μπορεί να αντιπροσωπεύει τη διακοπή της σύνδεσης μεταξύ της ανθρωπότητας και του θείου. Είναι αυτός ο Νέος Κόσμος της ελίτ που στερείται το άγγιγμα του Θεού;

Άλλες θρησκείες, επίσης, φαίνεται να καταστρέφονται κατά τη διάρκεια της ταινίας. Σύμφωνα με ένα άρθρο στην εφημερίδα The Guardian, το 2012 έπρεπε να περιέχει μια σκηνή που απεικονίζει την καταστροφή της Kabaa, της πιο ιερής τοποθεσίας της μουσουλμανικής πίστης. Ωστόσο, η σκηνή κόπηκε για το φόβο των αντιδράσεων από τους μουσουλμάνους (σχ. ΚΟ: Ενώ τους πολυπληθέστερους χριστιανούς ποιος τους λογαριάζει;;). Ο Νέος κόσμος της ελίτ, ως εκ τούτου στερείται όχι μόνο του Χριστιανισμού, αλλά και όλων των μεγάλων θρησκειών – κάτι που αποτελεί έναν από τους στόχους της Νέας Τάξης Πραγμάτων.

Το 2012 δεν δείχνει μόνο την καταστροφή των θρησκευτικών μνημείων, αλλά και επίσης και πολιτικών ορόσημων. Αυτές οι σκηνές συμβολίζουν την πτώση των κανονικών εθνικών κρατών πριν από τη δημιουργία μιας ενιαίας παγκόσμιας κυβέρνησης.










Ο Λευκός Οίκος, το σύμβολο της αμερικανικής εξουσίας, φαίνεται να πλήττεται από ένα από τα αμερικάνικα πολεμικά πλοία που πέφτουν πάνω του εξαιτίας ενός γιγαντιαίου κύματος. Στο νέο κόσμο της ελίτ, δεν πρόκειται να υπάρχουν εθνικά κράτη και εθνικοί στρατοί: Θα υπάρχει μία παγκόσμια κυβέρνηση και ένας ενιαίος στρατός.
  

Ο Αμερικανός πρόεδρος απευθύνεται στο Έθνος για τελευταία φορά. Ο "ηγέτης του ελεύθερου κόσμου" (σχ. ΚΟ: ο οποίος είναι μαύρος, πρόβλεψη ότι η καταστροφή θα γίνει επί Ομπάμα;)παραμένει συμβολικά στην Ουάσιγκτον για να πεθάνει με τους κανονικούς ανθρώπους. Με άλλα λόγια, ο (δήθεν) δημοκρατικά εκλεγμένος εκπρόσωπος του λαού δεν έχει καμία θέση στη νέα παγκόσμια κυβέρνηση της ελίτ.


Η Κιβωτός του Νώε της Elite









Αρκετές από αυτές τις γιγαντιαίες κιβωτούς κρυφά κατασκευάστηκαν στην Κίνα.

Ενώ οι περισσότεροι άνθρωποι του πλανήτη σκοτώνονται από τις πλημμύρες και τους σεισμούς, οι "εκλεκτοί" μεταφέρονται στην Κίνα για να επιβιβασθούν σε γιγαντιαίες κιβωτούς.









Σε αυτό τον σαφή υπαινιγμό για τη βιβλική ιστορία της κιβωτού του Νώε, τα ζώα μεταφέρονται στα πλοία με ελικόπτερο.

Για την είσοδο στις κιβωτούς δεν υπάρχει καμία δικαιοσύνη καθώς αυτές προορίζονται για εκείνους που είναι «δικοί τους». Για παράδειγμα, ο Ινδός επιστήμονας που ανακάλυψε τον ερχομό του κατακλυσμού το 2012 αφήνεται να πεθάνει, ενώ στους άπληστους Ρώσους δισεκατομμυριούχους επιτρέπεται η πρόσβαση.










Φυσικά, ως μέλος της απόκρυφης ελίτ του κόσμου, στην Βασίλισσα της Αγγλίας και τα σκυλιά της επιτρέπεται η πρόσβαση στα πλοία. Επειδή οι ικανότητες της γηραιάς καπελοφορούσας θα είναι πολύ χρήσιμες για την ανθρωπότητα στο μέλλον.

Ένα μάτσο άχρηστες σκηνές "σασπένς" συμβαίνουν καθώς ο Τζάκσον Κέρτις και η οικογένειά του κάνουν απόπειρα να εισέλθουν παράνομα σε μια από τις κιβωτούς. Βλέποντας πόσοι άνθρωποι αφέθηκαν να πεθάνουν, ο επιστήμονας Adrian Helmsley κάνει μια αναπόφευκτη ομιλία σχετικά με το πώς εμείς οι άνθρωποι πρέπει να μείνουμε ενωμένοι. Ωστόσο, δεν βλέπουμε να εγκαταλείπει τον τόπο του για κανέναν και όλοι εξακολουθούν να πεθαίνουν ... εκτός από την ελίτ. Έτσι, παρά τουςηθικολογίστικους μονολόγους για το ότι πρέπει να νοιαζόμαστε για τον άλλο, το σχέδιο της ελίτ συνεχίζεται σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα και μόνο εκείνοι που έχουν επιλεγεί για να επιβιώσουν χωράνε στις κιβωτούς.












Μετά την καταστροφή, η ανθρωπότητα μπαίνει σε μια νέα εποχή και επαναφέρεται το ημερολόγιό στο έτος 0001. Το προηγούμενο ημερολόγιο βασίστηκε στη γέννηση του Ιησού Χριστού - η οποία συνδέεται κατά τους εσωτεριστές με την Εποχή των Ιχθύων. Το νέο ημερολόγιο σημαίνει ότι η εποχή του Χριστού έχει τελειώσει. Είναι η αρχή της Εποχής του Υδροχόου.

Στο τέλος της ταινίας, ολόκληρος ο κόσμος έχει εντελώς καλυφθεί από νερό, εκτός από την αφρικανική ήπειρο. Οι κιβωτοί απέπλευσαν προς την Αφρική για να ξεκινήσουν εκ νέου σε ένα μέρος που ονομάζεται συμβολικά “Cape Hope” ("Ακτή της Ελπίδας"). Είναι αυτό ένα happy endΕξαρτάται από το αν ανήκετε στην ελίτ ή είστε μέρος του 99% του υπόλοιπου κόσμου που πέθανε.

Η Εποχή του Υδροχόου

Οι Εσωτεριστές διδάσκουν ότι μια ένα «Μεγάλο Ηλιακό Έτος» είναι η χρονική περίοδος κατά την οποία οι ηλιακοί κύκλοι μέσα από το σύνολο των ζωδιακών αστερισμών, διαρκούν περίπου 25.000 χρόνια. Κάθε 2.000 χρόνια (περισσότερο ή λιγότερο), ο ήλιος μπαίνει σε ένα νέο ζωδιακό αστερισμό και η ανθρωπότητα, κάπως ασυνείδητα, υιοθετεί τον συμβολισμό που σχετίζεται με αυτό το ζώδιο. Για τα περίπου τελευταία 2.000 χρόνια ο ήλιος ήταν στον αστερισμό των Ιχθύων (εκπροσωπείται από δύο ψάρια), που σημαίνει ότι είμαστε στην εποχή των Ιχθύων. Περιέργως, ο Χριστιανισμός πάντα εκπροσωπείται από το σύμβολο του ψαριού (Ι.Χ.Θ.Υ.Σ. = Χριστός). Κάθε 2.000 χρόνια, ο ήλιος μεταναστεύει στο προηγούμενο ζώδιο του ζωδιακού κύκλου, πράγμα που σημαίνει ότι ο κόσμος πρόκειται να εισέλθει στην εποχή του Υδροχόου.

Με την επίδειξη της πτώσης των χριστιανικών συμβόλων και της διαμόρφωσης ενός νέου κόσμου μετά από μια τεράστια πλημμύρα,η ταινία 2012 φαίνεται να αναγγέλλει τον ερχομό της Εποχής του Υδροχόου.

Το ζώδιο του Υδροχόου δείχνει έναν οινοχόο που ρίχνει νερό. Στην ελληνική μυθολογία, ο οινοχόος λέγεται ότι είναι η αιτία της μεγάλης πλημμύρας που προκάλεσε κατά πάσα πιθανότητα την εξαφάνιση της Ατλαντίδας.

Δεδομένου ότι το σύμβολο του ζώδιο του Υδροχόου είναι ένας άνθρωπος που ρίχνει νερό και μεθοδολογικά συνδέεται με την θρυλική μεγάλη πλημμύρα, μάλλον σκόπιμα απεικονίζουν τον ερχομό της Εποχής του Υδροχόου με μια πλημμύρα που βυθίζει τη Νέα Ατλαντίδα, γνωστή και ως Αμερική.

Συμπέρασμα

Ενώ το 2012 περιγράφεται συχνά ως ένα μεγάλο όργιο εκρήξεων και ειδικών εφέ, η ταινία περιέχει ωστόσο πολλαπλά μηνύματα και συμβολικές σκηνές. Οι αναφορές του σε ιστορικά, βιβλικά, μυθολογικά και εσωτερικά μηνύματα δίνουν στην ταινία ένα βαθύτερο νόημα, που ταιριάζει με την κοσμοθεωρία της αποκρυφιστικής ελίτ του σήμερα. Ενώ ο κόσμος πιθανότατα δεν θα συντριβή και δεν θα κατακαεί στις 23 Δεκεμβρίου 2012, η ​​ταινία χρησιμοποιεί τον πανικό σχετικά με το ημερολόγιο των Μάγια για να μεταφέρει τα σχέδιά της για το μέλλον: την πτώση των θρησκειών, την διάλυση των εθνών και την εξύμνηση μιας επίλεκτης ελίτ στις πλάτες των ανίδεων μαζών. 
Ό, τι συμβαίνει στην ταινία παραπέμπει εντυπωσιακά στις λεγόμενες "δέκα εντολές" της Νέας Παγκόσμιας Τάξης, τις γνωστές Georgia Guidestones ή "Κατευθυντήριους Λίθους της Γεωργίας" (βλ. σχετικό άρθρο του ΚΟ εδώ). Εδώ είναι μερικές από τις "εντολές": «Διατηρήστε την ανθρωπότητα κάτω από 500.000.000, σε συνεχή ισορροπία με τη φύση», "Ενώστε την ανθρωπότητα με μια ζωντανή νέα γλώσσα" και ούτω καθεξής. Ο τρόπος που τα πράγματα προχωράνε θυμίζει επίσης τις συμβολικές αφηγήσεις σχετικά με τις προφητικές τοιχογραφίες που βρέθηκαν στο αεροδρόμιο του Ντένβερ (διαβάστε το άρθρο εδώ) και τις τοιχογραφίες της Bank of America (διαβάστε σχετικό άρθρο του ΚΟ εδώ). Και τα δύο από αυτά τα κομμάτια απεικονίζουν μια περίοδο μεγάλης θλίψης, της καταστροφής και καταπίεσης που ακολουθείται από την ίδρυση ενός νέου κόσμου με βάση τις αρχές της ελίτ.

Σε ένα πιο εσωτερικό επίπεδο, η ταινία απεικονίζει την Αμερική ως την Ατλαντίδα, ένα προηγμένο πολιτισμό που καταστράφηκε από μια μεγάλη πλημμύρα. Οι επιζώντες της αρχαίας Ατλαντίδας, οι οποίοι λέγεται ότι είναι οι δημιουργοί της απόκρυφης γνώσης των μυστικών εταιριών, προχωράνε για να διαιωνίσουν τις γνώσεις τους σε όλο τον κόσμο.

Και ενώ οι ηλιακές εκλάμψεις, φαίνονται ως η αιτία της καταστροφής του 2012, οι μεγάλες πλημμύρες, είναι η αιτία της καταστροφής της Γης. Μέσω αυτού του συμβολισμού, η ταινία φαίνεται να ανακοινώνει το τέλος της Εποχής των Ιχθύων και τον ερχομό της Εποχής του Υδροχόου.

Υπάρχει, επομένως, πολλά να δούμε στο 2012, πέρα από μία απλή ταινία. Δυστυχώς, όπως συμβαίνει συχνά στα μέσα μαζικής ενημέρωσης, δεν υπάρχουν μηνύματα που να διαφωτίζουν ή να εμπνέουν. Μάλλον το αντίθετο. Η ταινία αφηγείται την ιστορία βασικά μιας γιγαντιαίας συνωμοσίας εναντίον της ανθρωπότητας, γεμάτης με συγκαλύψεις και δολοφονίες. Στο τέλος, η ελίτ σώζει το τομάρι της και αφήνει δισεκατομμύρια ανθρώπους να πεθαίνουν. Έτσι, αυτή η συνωμοσία παρουσιάζεται ως η μόνη βιώσιμη λύση σε μια τέτοια κρίση. Ετοιμάζεται ο κόσμος για μια μεγάλη κρίση που θα πρέπει να επιλυθεί με την απαρχή μιας Νέας Τάξης Πραγμάτων; Όπως σαφώς λέει η διαφημιστική αφίσα της ταινίας: "We Were Warned", δηλαδή «Είχαμε ειδοποιηθεί».

ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή

ΟΙ ΕΠΙΚΥΡΙΑΡΧΟΙ....

Υπήρξαν κατά το παρελθόν εποχές (προεκλογικές εποχές) όπου θυμάμαι παιδάκι τον πατέρα μου να βγάζει από την ντουλάπα μας της σημαία του κόμματος και να ξεχύνετε στις πλατείες και στους δρόμους. Τότε με έπαρση μεγάλη και εγώ , έτρεχα να μιμηθώ τον δημιουργό μου ,βλέποντας τον να με κοιτά με γουρλωμένα μάτια όλο χαρά και αυτοπεποίθηση. Μοίραζα σημαιάκια στους δρόμους όταν ο μεγάλος αρχηγός του κόμματος θα περνούσε  από εκεί  ,και η μόνη  μας σκέψη ήταν πως θα τον σταματήσουμε για να τον ακούσουμε έστω και για λίγο, να ζητωκραυγάσουμε και τα λοιπά..
Χρόνια  που το μόνο που ένοιαζε τους περισσότερους από εμάς ήταν να αποδείξουμε στον γείτονα , ότι το δικό μας σκεπτικό πάνω στις προγραμματικές δηλώσεις του κόμματος ήταν ποιο ορθές από εκείνες του δικού του… ο άκρατος εγωισμός. Χρόνια που κάποιοι συνάνθρωποι μας ίσως τότε ποιο λίγοι μα αρκετοί πέθαιναν σε ένα παγκάκι , κάπου ποιο δίπλα από εμάς , αλλά  στο ίδιο έργο θεατές υμνούσαμε εκείνους που μας επιφύλασσαν μια θέση στο ίδιο παγκάκι. Ζήσαμε μια εποχή ολοκληρωτικού αυταρχισμού ,εφόσον ότι μας γυάλιζε με τον έναν η τον άλλο τρόπο το αποκτούσαμε. Ο ποιο γνωστός στους περισσότερους από εμάς  ήταν τα δάνεια. Ματώναμε την επομένη γενιά . Χρίζαμε τα τείχη της πατρίδος μας με λάσπη μα δεν βλέπαμε την καταιγίδα που ερχόταν.  Ολοένα και περισσότεροι μπαίναμε στο τρυπακι της ελεύθερης αγοράς , και του  ολέθριου σκεπτικού ((παρτα όλα)). Όμως σε όλο αυτό το φιάσκο της μεταπολιτευτικής ανάπτυξης ((αγγούρια καλαβρεζικα)), υπήρξαν και οι ηθικοί αυτουργοί, εκείνοι που παραδόξως όλοι εμείς πιστά υπηρετούσαμε και ψηφίζαμε κάθε τετραετία με τον στανιό. Τα γούστα τους και οι πολυποίκιλες ορέξεις τους ήταν εμφανώς ορατές, όμως εμείς όντας υπνωτισμένοι από την χλιδή και την γεμάτη τσέπη ακλουθούσαμε την μεγάλη κατηφόρα που μαθηματικά οδηγούσε σε γκρεμό. Όλοι εκείνοι που έδιναν υποσχέσεις ήταν παιδιά μασονικών στοών, κακόβουλα υποκείμενα μιας άλλης κάστας ανθρώπων που υπομόχλια δούλευαν για τα μεγάλα τους αφεντικά. Για τους επικυρίαρχους. Ελεγχόμενα ανθρωπόμορφα τέρατα που στο πέρασμα τους άφησαν το στίγμα του ορυμαγδού και της υποταγής. Ήταν εκείνοι που  όριζαν τις ζωές μας με νόμους που περνούσαν από την Βουλή σε χρόνο ρεκόρ  όταν σχεδίαζαν να δέσουν τις ζωές μας και να ρημάξουν την εθνική μας κυριαρχία . Είναι εκείνοι που πίνουν τσίπουρα στις Γερμανίες και κάποιοι άλλοι καρεκλοκένταυροι που αλλάζουν κόμματα σαν τα πουκάμισα, αλλά είναι ιδεολόγοι((κούνια που σας κουναγε)). Είναι εκείνοι που καταχρέωσαν τον τόπο μας έχοντας ως εξάρτημα εμάς τους ιδίους καθώς κουνάγαμε  τα σημαιάκια της ντροπής. Είναι εκείνοι τέλος που έφαγαν όλο τον δημόσιο χουρμπανα ,και είναι ελεύθεροι μιλώντας βεβαίως στα κανάλια της ντροπής για την ανθρώπινη Ελληνική  κατάντια και θέτουν τρόπους και θεωρίες  για να σωθούμε.
Ο Ελληνικός λαός όμως έκανε το καθήκον του στις εκλογές που προηγήθηκαν ,και μέσω της κάλπης έδωσε το μήνυμα στους επικυρίαρχους του πλανήτη. Έδωσε το στίγμα το τι θα πει πραγματικός Έλλην ,πραγματικός πατριώτης που αγναντεύει   το μέλλον και τις επόμενες γενιές.
Η ώρα της επόμενης κάλπης έρχεται…….. ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΛΕΜΑ ΣΟΥ ΠΙΝΟΥΝΕ ΤΟ ΑΙΜΑ…..
Μετά τιμής….. ΣΕΡΑΦΙΝΟ ΕΛΛ-ΧΑ…. 

Λύθηκε το μυστήριο της αύξησης της στάθμης των θαλασσών


Λύθηκε το μυστήριο της αύξησης της στάθμης των θαλασσών

Το μυστήριο της αύξησης της στάθμης των θαλασσών τις περασμένες δεκαετίες υποστηρίζουν ότι έλυσαν Ιάπωνες επιστήμονες.
Σύμφωνα με επίσημες μετρήσεις, την περίοδο 1961 – 2003, η στάθμη των θαλασσών παγκοσμίως αυξανόταν σταθερά κατά 1,8 χιλιοστά ετησίως.
Το μεγάλο ερώτημα ωστόσο είναι αν η αύξηση αυτή αποδίδεται εξολοκλήρου στην υπερθέρμανση του πλανήτη.
Σε έκθεση που δημοσίευσε το 2007 η Διακυβερνητική Επιτροπή για την Κλιματική Αλλαγή (IPCC) απέδωσε την ετήσια αύξηση της στάθμης των θαλασσών κατά 1,1 χιλιοστό στη θερμική διαστολή των ωκεανών και το λιώσιμο των παγετώνων.
Ωστόσο, δεν δόθηκε καμιά απάντηση για τα 0,7 χιλιοστά που περίσσευαν, εφόσον όπως προαναφέρθηκε η ετήσια αύξηση της στάθμης των θαλασσών ήταν 1,8 χιλιοστά.
Ως εκ τούτου πολλοί επιστήμονες άρχισαν να αμφιβάλλουν για την ορθότητα των αποτελεσμάτων της IPCC.
Νέα μελέτη του Πανεπιστημίου του Τόκιο, με επικεφαλής τον καθηγητή Yadu Pokhrel, λύνει το μυστήριο και αποδίδει την «υπόλοιπη» άνοδο της στάθμης των θαλασσών στην άντληση υδάτων από υπόγειους υδροφορείς, ποτάμια και λίμνες για ανθρώπινες δραστηριότητες.
Όπως υποστηρίζουν, το νερό αυτό τελικά βρίσκει τον δρόμο του στον ωκεανό μέσω ποταμών ή της εξάτμισης στην ατμόσφαιρα.
«Η μη βιώσιμη χρήση των υπογείων υδάτων σε συνδυασμό με τις αλλαγές στον τρόπο που αποθηκεύεται το νερό στο έδαφος και την απώλεια υδάτων από τις κλειστές λεκάνες απορροής έχει οδηγήσει στην αύξηση της στάθμης των θαλασσών κατά 0,7 χιλιοστά ετησίως την περίοδο 1961 και 2003», επισημαίνουν οι επιστήμονες, που αποδίδουν δηλαδή το 42% της ανόδου της στάθμης των θαλασσών στην άντληση υπογείων υδάτων.
Σημειώνεται ότι στην έκθεση που δημοσίευσε το 2007 η IPCC υποστηρίζει ότι η στάθμη των ωκεανών θα αυξηθεί κατά 18 με 59 εκατοστά μέχρι το τέλος του αιώνα.
Η εκτίμηση αυτή ωστόσο δεν λαμβάνει υπόψη της το λιώσιμο των παγετώνων της Γροιλανδίας και της 
Ανταρκτικής.
Νέα επιστημονική μελέτη υποστηρίζει ότι με τον τωρινό ρυθμό που λιώνουν οι πάγοι, η στάθμη θα ανέβει κατά 90 εκατοστά έως 1,6 μέτρα έως το 2100.