Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2014

Τι είναι η μαύρη σκιά που την λένε μόρα;

Τι είναι η μαύρη σκιά που την λένε μόρα;


Πολλοί είναι εκείνοι που έχουν νιώσει μια «σκιά» από πάνω τους την ώρα του ύπνου...
Οι «παλιοί» στα χωριά , αποκαλούσαν αυτή την σκιά «Μόρα».
Τα κύρια «συμπτώματα» είναι η ανικανότητα να μιλήσεις και να κουνηθείς, όταν αισθάνεσαι μεταξύ «ύπνου και ξύπνιου» αυτή την σκιά, που γι όσους την έχουν νιώσει, μοιάζει με εφιάλτης.

Η επιστήμη μπορεί να μην δέχεται αυτά που λένε για την μόρα.

Έγκειται στον κάθε ερευνητή ουσιαστικά να αποδεχτεί ποια από τα χαρακτηριστικά που συνοδεύουν αυτό το φαινόμενο είναι κύρια και ποια είναι δευτερεύοντα. Αυτό έχει συμβεί μέχρι στιγμής και στην οποιαδήποτε βιβλιογραφία ή σε οποιοδήποτε ερευνητή που διερευνά αυτό το φαινόμενο.

Υπάρχουν 5-6 χαρακτηριστικά:

1. αν είσαι ξαπλωμένος,

2. αν είσαι σε χαλάρωση,

3. αν νιώθεις την αίσθηση της πίεσης στο στήθος,

4. αν νιώθεις ότι δεν μπορείς να αναπνεύσεις,

5. να μην μπορείς να κουνηθείς που είναι το βασικότερο όλων – η ακινητοποίηση της στιγμής

6. και βέβαια οι εικόνες που βλέπεις ή όλες αυτές οι αισθήσεις που αφορούν αυτό το θέμα.

Η μυστική δύναμη πίσω από την μόρα

“Πρόκειται για ένα ον που έχει συγκεκριμένη βούληση και συγκεκριμένο στόχο. Είναι μια δύναμη που μπορεί με πολύ ζωώδη ένστικτα να κινείται και να έρχεται σε επαφή με τον άνθρωπο κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες. Εκείνο που αντλεί από τον άνθρωπο σε τέτοιες περιπτώσεις είναι ενέργεια, ουσιώδης ενέργεια» λένε οι παπούδες μας.

«Για τον λόγο αυτό πολλά θύματα της μόρας ξυπνούν και νοιώθουν ότι είναι πάρα πολλοί κουρασμένοι, σαν να έσκαβαν όλη την νύχτα. Το μαρτυρούν! Και βέβαια ο τρόμος, ο οποίος νοιώθουνε τη στιγμή εκείνη, οδηγεί σε απώλεια αυτής της τόσο πολύτιμης ουσίας, της ζωτικής ενέργειας του ανθρώπου. Το χειρότερο που πρέπει να κάνει κανείς σε τέτοιες περιπτώσεις είναι να φοβάται, να τρομάζει, γιατί αυτός ο πανικός είναι εκείνος που ευνοεί τέτοιες καταστάσεις”.

Η αντιμετώπιση γίνεται συνήθως ενστικτωδώς και αυθόρμητα. Αυτό που πολύ συχνά καταμαρτυρείται είναι ότι όταν κανείς νοιώσει ότι φτάσει στο έπακρο, εκεί που δεν αντέχει, φοβάται ότι θα πεθάνει, καταπιεσμένος, δεν μπορεί να κουνηθεί, έχει πανικοβληθεί, λέει μια προσευχή και εκεί λύνεται ο πολιορκητικός κλοιός.

Πολύ συχνά μπορεί να είναι το «Ιησούς Χριστός νικά και όλα τα κακά σκορπά». Περισσότερο αυτό που βοηθάει είναι ένα σύμβολο στο οποίο μπορεί κανείς να εστιάσει και να επικεντρωθεί τη συγκεκριμένη στιγμή με όλη του τη συνείδηση. προβάλλοντας αυτή την αντίσταση. Αυτό είναι κάτι που αποδεσμεύει τον μάρτυρα εκείνη τη δεδομένη στιγμή.


Διαβάστε περισσότερα: 24ωρο: Τι είναι η μαύρη σκιά που την λένε μόρα; http://www.24wro.eu/2014/02/blog-post_93.html#ixzz2t8H7hA1a ΠΗΓΗ

Σάλος με ιπτάμενο δίσκο που αναδύεται από τη θάλασσα [Βίντεο]

Σάλος με ιπτάμενο δίσκο που αναδύεται από τη θάλασσα [Βίντεο]

Πάνω από 400.000 viewers έχουν δει το βίντεο–ντοκουμέντο του Leandro Mitili, που δείχνει σύμφωνα με μαρτυρίες, έναν ιπτάμενο δίσκο να αναδύεται σαν «άλλη Αφροδίτη» από την θάλασσα της ακτής Monte Hermoso στην Αργεντινή!
Αν και η συγκεκριμένη ακτή είναι γνωστή για τις μέδουσες της, το συγκεκριμένο αντικείμενο μάλλον δεν έχει καμία σχέση με αυτές!
Όσοι δεν πιστεύουν στους εξωγήινους, είπαν πρόκειται για … πλοία!
Εσείς, τι γνώμη έχετε;

Κοινωνίες του ελέγχου: Aμερικανική στρατιωτική τεχνολογία θα προβλέπει τις παραβατικές συμπεριφορές των ανθρώπων

Κοινωνίες του ελέγχου: Aμερικανική στρατιωτική τεχνολογία θα προβλέπει τις παραβατικές συμπεριφορές των ανθρώπων

Η ανθρώπινη γνώση και σκέψη υπήρξε ανέκαθεν δέσμια ενός μεγάλου προβλήματος, το οποίο είχε αντιληφθεί εγκαίρως στις έρευνές του περί λογικής, ο μεγάλος Έλληνας φιλόσοφος Αριστοτέλης.
Το πρόβλημα έχει ως εξής: η ανθρώπινη λογική ικανότητα είναι δέσμια ενός βασικού περιορισμού: μπορεί να αποφανθεί μόνο για πράγματα που έχουν συμβεί.
Με απλά λόγια, ο άνθρωπος είναι σε θέση να πει αν κάτι είναι αληθές η ψευδές, αν αυτό πράγματι συνέβη ή δεν συνέβη, μόνο για πράγματα τα οποία γνωρίζει εμπειρικά, δηλαδή για πράγματα τα οποία έχουν προηγηθεί χρονικά της παρατήρησής του.
Για παράδειγμα, μπορούμε να πούμε αν μια πόρτα είναι κλειστή μόνο όταν αυτή έχει κλείσει, δηλαδή εκ των υστέρων, όπως επίσης μπορούμε να πούμε με σιγουριά ότι η πόρτα είναι ανοικτή, μόνο αφού αυτή έχει ανοίξει.
Υπάρχει μία στιγμή κατά την οποία είναι αμφίβολο αν κάτι έχει όντως συμβεί ή όχι. Αυτή η στιγμή είναι το χρονικό σημείο στο οποίο η πράξη δεν έχει ακόμη πραγματοποιηθεί, δεν έχει ακόμη συμβεί και το οποίο ο Έλληνας φιλόσοφος ονομάζει «ενδεχόμενον».
Κάπου, δηλαδή, μεταξύ του τώρα και του μετά, υπάρχει ένα χωροχρονικό σημείο στο οποίο η πόρτα είναι ταυτόχρονα ανοικτή και κλειστή. Ο σκύλος θα γαβγίσει και δεν θα γαβγίσει. Το αυτοκίνητο που βλέπουμε να έρχεται θα σταματήσει ή δεν θα σταματήσει.
Αυτό το χρονικό σημείο είναι το ενδεχόμενον στο οποίο αναφέρεται ο Αριστοτέλης και το οποίο διαφεύγει της περιορισμένης λογικής ικανότητάς μας, η οποία λειτουργεί δυαδικά: κλειστό/ανοικτό, γαβγίσει/δεν θα γαβγίσει, θα σταματήσει/δεν θα σταματήσει, αληθές/ψευδές, είναι/δεν είναι κ.ο.κ.
Κοινώς, γνωρίζουμε μόνο ό,τι έχει συμβεί. Τα υπόλοιπα εμπίπτουν στο πεδίο των θεών και της θέλησής τους ή στην τύχη η οποία είναι τυφλή, όπως κι εμείς άλλωστε...
Αυτή τη δική μας έμφυτη ανικανότητα πρόβλεψης αναλαμβάνει να αναπληρώσει, μερικώς, η τεχνολογία, είτε πρόκειται για την υπολογιστική μηχανή των Κυθήρων, είτε για τα σύγχρονα προηγμένα υπολογιστικά συστήματα προσομοίωσης, στόχος των οποίων είναι να μας πληροφορήσουν για την ενδεχόμενη συμπεριφορά ενός οργανισμού, ενός φυσικού ή τεχνητού συστήματος, να μας ενημερώσουν για το πώς μπορεί να διαμορφωθεί το μέλλον, όχι πάντα με επιτυχία ή τουλάχιστον όχι επαρκώς.
Σύμφωνα όμως με την έγκυρη ιστοσελίδα τεχνολογίας Phsy.org., αυτό είναι κάτι που σύντομα μπορεί να αλλάξει, καθώς ερευνητική ομάδα επιστημόνων στο πανεπιστημιακό ινστιτούτο Κάρνεγκι Μέλον των ΗΠΑ, υποστηριζόμενη από το Αμερικανικό Εργαστήριο Στρατιωτικών Ερευνών, παρουσίασαν ένα σύστημα τεχνητής νοημοσύνης που έχει τη δυνατότητα όχι μόνο να παρακολουθεί και να καταγράφει, αλλά και να προβλέπει πώς ενδέχεται να συμπεριφερθεί ένα άτομο, τι ενδέχεται να πράξει, μέσω της χρήσης ειδικά προγραμματισμένου λογισμικού, σχεδιασμένου να αναλύει σε πραγματικό χρόνο (real-time) ένα ευρύ φάσμα οπτικοακουστικών δεδομένων, από βιντεοκάμερες παρακολούθησης.
Πιο συγκεκριμένα, το σύστημα μπορεί να ταυτοποιεί αυτομάτως και να ειδοποιεί τους ειδικούς αν η πράξη στην οποία πρόκειται να προβεί το άτομο είναι επιτρεπτή ή εμπίπτει στην κατηγορία των αποκλινουσών συμπεριφορών.
Η έρευνα παρουσιάζει μία πολύπλοκη υποδομή ενός υψηλού επιπέδου συστήματος τεχνητής οπτικής νοημοσύνης, το οποίο φέρει την ονομασία «Γνωσιακή Μηχανή» και λειτουργεί βάσει ενός υβριδικού συστήματος αλγόριθμων αυξητικής μάθησης, που επιτρέπουν την κατηγοριοποίηση και το συνδυασμό μίας ευρείας τυπολογίας πιθανών μορφών δράσης.
Στόχος της έρευνας είναι η δημιουργία ενός συστήματος τεχνητής νοημοσύνης, ανάλογου με εκείνο της ανθρώπινης οπτικής ευφυίας, το οποίο θα μπορεί να εξαγάγει αποτελεσματικά και συνεπή συμπεράσματα – κοινώς, θα είναι σε θέση να μαθαίνει!
Το ανθρώπινο είδος εξελίχθηκε μέσω της γνωσιακής λειτουργίας της μάθησης, η οποία του επέτρεψε να προσαρμόζεται και να αντιδρά καταλλήλως στα ερεθίσματα του περιβάλλοντος, γινόμενο όλο και πιο ικανό να επεξεργάζεται, να φιλτράρει και να γενικεύει τα αισθητηριακά δεδομένα, λαμβάνοντας αποφάσεις στρατηγικής φύσεως και πράττοντας, βάσει των λαμβανόμενων πληροφοριών, σε συνδυασμό με τον όγκο της ήδη υπάρχουσας συσσωρευμένης γνώσης.
Αυτοί οι αλγόριθμοι υπολογιστικής οπτικής αντίληψης έπρεπε να συμπληρωθούν με υψηλότερου επιπέδου εργαλεία ανάλυσης, γνωσιακής αναπαράστασης και λογιστικής επεξεργασίας, ικανά να ανταπεξέλθουν υπό συνθήκες αβεβαιότητας.
Να εικάσουμε, λοιπόν, ότι θα «βλέπουμε» τα πράγματα τη στιγμή που αυτά συμβαίνουν ή θα μπορούσαμε να πάμε ακόμη παραπέρα και να σκεφτούμε ότι όχι μόνο θα μπορούμε να γνωρίζουμε real-time τα συμβάντα, αλλά και να τα προκαλούμε;
iefimerida

ΟΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΗΧΗΤΙΚΟ “ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ” ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ ΠΟΥ ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΕ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΚΟΣΜΟ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ – “ΟΙ ΦΩΝΕΣ ΤΗΣ ΚΟΛΑΣΕΩΣ” (ΒΙΝΤΕΟ)

ΟΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΗΧΗΤΙΚΟ “ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ” ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ ΠΟΥ ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΕ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΚΟΣΜΟ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ – “ΟΙ ΦΩΝΕΣ ΤΗΣ ΚΟΛΑΣΕΩΣ” (ΒΙΝΤΕΟ)

kolasi

Όλα ξεκίνησαν από μία παλιά αναδημοσίευση με τίτλο: Ένα παράξενο περιστατικό… Φωνές απο την Κόλαση;;; Ο τίτλος θα μπορούσε από κάποιον «απρόσεχτο» να χαρακτηριστεί «μπαρούφα», αν όμως τον δει πιο προσεκτικά θα διαπιστώσει ότι υπάρχει ένα ερωτηματικό , κάτι το οποίο υποδηλώνει ότι σκοπός του άρθρου είναι απλά ο προβληματισμός και όχι η χειραγώγηση. Δυστυχώς ή ευτυχώς δεν διαθέτουμε την απόλυτη γνώση ούτε φιλοδοξούμε να σας καταρτίσουμε δογματικά, τις περισσότερες φορές προσπαθούμε απλά να σας προβληματίσουμε. Το χούι αυτό του «παντογνώστη» είναι πολύ επικίνδυνο και μπορεί να φέρει από μόνο του διχόνοιες και κακά πολλά. Το παρακάτω άρθρο λοιπόν είναι ένα αξιόλογο κείμενο από το egolpio.wordpress και αξίζει να το διαβάσετε αφού όμως πρώτα ακούσετε το ηχητικό που έκανε το γύρο του κόσμου με τις «Φωνές της κολάσεως» :

Στο βίντεο βλέπουμε ή μάλλον ακούμε τις φωνές της κολάσεως – εδώ ταιριάζει το “τι άλλο θα ακούσουμε”. Κάποιοι ρώσοι σε βάθος κάποιων μιλίων ηχογράφησαν τις φωνές της Κόλασης (!!!). Κατά τη λογική που θέλει την Κόλαση σαν Κτιστό τόπο όπως διδάσκει η φραγκολατινική παράδοση. Οι Φράγκοι, ακολουθούντες τον Αυγουστίνο, πίστευαν ότι οι κολαζόμενοι δεν θα βλέπουν τον Θεό, (γιαυτό και αγωνίστηκαν να στείλουν πολλούς κοντά Του με την Ιερά Εξέταση) και γι’ αυτό εξέλαβαν το πυρ της Κολάσεως ως κτιστό. Μια παράδοση που έχουν υιοθετήσει και οι 23.000 προτεσταντικές ομολογίες.
Είναι γνωστή η Κόλαση του Δάντη και οι περιγραφές των κολασμένων. Έτσι, οι Φράγκοι φαντάστηκαν τον κόσμο ως τριώροφο, πού αποτελείται από τον αμετάβλητο ουρανό για τους ευδαίμονες, μεταβλητή γη για να δοκιμάζονται οι άνθρωποι και μεταβλητά καταχθόνια για τους κολαζομένους και καθοριζόμενους. Συνέπεια αυτής της απόψεως είναι και περί καθαρτηρίου πυρός διδασκαλία των Φράγκων.
kolasi1
Βέβαια σε αυτή την περί Κτιστού Παράδοση συμβάλουν και «άλλοι» με τον τρόπο τους. Με τις ανοησίες τους μάλλον. Ας θυμηθούμε τον κ. Φέγγο (ηγέτη πεντηκοστιανής ομάδας Ε.Α.Ε.Π) ο οποίος επί παραδείγματι ισχυρίζεται πώς ο Θεός έχει χέρια και πόδια και προσδιορίζεται τοπικά (κασ. 18.9.79 και 9.11.82) ή πως στον ουρανό ο Θεός μας έχει ετοιμάσει κατά γράμμα σπίτια (κασ. 8.2.83). Υπάρχουν και οι Μορμόνοι οι οποίοι προχωρούν ακόμα περισσότερο και υποστηρίζουν πως ο Θεός είναι φτιαγμένος από «ψιλή» Ύλη.

Το πυρ της κολάσεως, δεν έχει σχέση με το φραγκικό «πουργατόριο» (καθαρτήριο), ούτε κτιστό είναι, ούτε τιμωρία, ούτε κάποια ενδιάμεση κατάσταση. Μια τέτοια θεώρηση είναι μετάθεση της ευθύνης στον Θεό. Η ευθύνη είναι όλη δική μας, αποδοχή ή απόρριψη της προσφερόμενης από τον Θεό σωτηρίας (θεραπείας).
kolasi3
Ο «πνευματικός θάνατος» είναι η θέα του ακτίστου φωτός, της θείας δόξης, ως πυρός, φωτιάς. Η κόλαση όμως δεν είναι κτιστή αλλά άκτιστη και η ελευθερία ο αναφαίρετος πυρήνας της κτιστής λογικότητας. “Η φωτιά που προπορεύεται μπροστά από το πρόσωπο του Κυρίου φλογίζοντας τους εχθρούς του είναι οι ενέργειες του Θεού”. Ο τυφλός δεν μπορεί να χαρεί την παρουσία του ήλιου βλέποντας τον, παρά μόνο νοιώθει την καυστική του ενέργεια. Και αν είναι ξανθός, χοντρός και τρέχει στο καταμεσήμερο στην πλαζ ακόμη χειρότερα. Καίγεται. Τσουρουφλίζεται. Επίσης “καίγεται από τη δίψα”, καθένας που του λείπει το νεράκι. Η απουσία του ηδονοποιητικού παράγοντα προκαλεί το αίσθημα της κάψας, της καψούρας, της καούρας. Καίγομαι. Φλέγομαι. Παρανάλωμα πυρός. Φωτιά στα σωθικά. Φωτιά στα μπατζάκια.

Παράδεισος και Κόλαση υπάρχουν όχι με την μορφή απειλής και τιμωρίας εκ μέρους του Θεού, αλλά με την μορφή ασθενείας και θεραπείας. Οι θεραπευμένοι και κεκαθαρμένοι βιώνουν την φωτιστική ενέργεια της θείας Χάριτος, ενώ οι αθεράπευτοι και ασθενείς βιώνουν την καυστική ενέργεια του Θεού. Στην Αγία Γραφή η δόξα του Θεού χαρακτηρίζεται με τις αντιθέσεις φως – γνόφος, και πυρ – σκότος ή δόξα – νεφέλη και αστραπή – καπνός. Αυτοί πού έχουν Ανιδιοτελή αγάπη και είναι φίλοι του Θεού βλέπουν τον Θεό «εν φωτί – γνόφω», ενώ οι ιδιοτελείς και ακάθαρτοι βλέπουν τον Θεό κριτή ως «πυρ – σκότος».

Ο άγιος Γρηγόριος λέει: «Δια τούτο καθαρτέον εαυτόν πρώτον, είτα τω καθαρώ προσομιλητέον». Αν κανείς θελήσει να φθάσει στον Θεό και να αποκτήσει την γνώση Του, χωρίς προηγουμένως να περάσει από σχετική δοκιμασία, πού είναι η κάθαρση της καρδιάς, τότε θα συμβεί το ίδιο με τόσες άλλες περιπτώσεις πού συναντούμε στην Αγία Γραφή και τις οποίες αναφέρει ο άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος.

Θα συμβεί ο,τι και στον Ισραηλιτικό λαό, πού δεν μπορούσε να δει το ελλαμπόμενο πρόσωπο του Μωϋσέως από την Χάρη του Θεού.

Ή θα συμβεί ό,τι και στον Μανωέ, πού φώναξε: «Απολώλαμεν, ω γύναι, Θεόν εωράκαμεν».

Θα συμβεί ο,τι και στον Απόστολο Πέτρο, ο οποίος μετά το θαύμα της θαυματουργικής αλιείας, είπε: «έξελθε απ’ εμού ότι ανήρ αμαρτωλός ειμί Κύριε». Θα συμβεί ο,τι και στον Απόστολο Παύλο, ο οποίος έχασε την όραση του, αφού είδε τον διωκόμενο από αυτόν Χριστό, χωρίς προηγουμένως να καθαρθεί από τούς διωγμούς.

Ακόμη θα συμβεί ο,τι με τον εκατόνταρχο ο οποίος, καίτοι ζήτησε από τον Χριστό την θεραπεία, εν τούτοις Τον παρακαλεί να μην έλθει στο σπίτι του από δειλία, πού πάντως επαινείται από τον Χριστό. Λέγοντας αυτά ο άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος, κάνει την εξής παρατήρηση. Αν κάποιος από μας είναι ακόμη εκατόνταρχος δουλεύοντας στον κοσμοκράτορα του κόσμου τούτου, και γι’ αυτό είναι ακάθαρτος, ας το αισθανθεί και ας πει τον λόγο του εκατοντάρχου: «ουκ είμι ικανός ίνα μου υπό την στέγην εισελθης». Ας μη μείνει όμως σε αυτήν την διαπίστωση. Αλλά αν θέλει να δη τον Χριστό, τότε ας κάνη αυτό πού έκανε ο Ζακχαίος. Ας δεχθεί τον Λόγο στο σπίτι του, αφοί προηγουμένως όμως ανεβεί επάνω στην συκομορέα, «νεκρώσας τα μέλη τα επί της γης και υπεραναβάς το σώμα της ταπεινώσεως».

Εφ’ όσον αναλόγως της πνευματικής τους καταστάσεως οι άνθρωποι έχουν διαφορετική εμπειρία της θείας Χάριτος, άρα απαιτείται κάθαρση από αυτήν ακόμη την ζωή. Η κάθαρση, κατά τους αγίους Πατέρες, γίνεται κυρίως στην καρδιά και στον νου του ανθρώπου. Ο νους είναι το ηγεμονικό της -ψυχής, δια του οποίου ο άνθρωπος έχει μέθεξη και κοινωνία με τον Θεό. Ο σκοτασμός του ηγεμονικού λέγεται αλλοτρίωση· όχι ότι αποχωρίζεται ο άνθρωπος τον Θεό αλλά ότι δεν έχει μέθεξη. Με την πτώση του ανθρώπου και την αμαρτία του ο νους σκοτίστηκε και ταυτίστηκε με την λογική, τα πάθη και τον περιβάλλοντα κόσμο. Τώρα απαιτείται κάθαρση του νου.

Το συμπέρασμα αυτών είναι ότι η Εκκλησία είναι Νοσοκομείο και θεραπευτήριο, πού θεραπεύει τον άνθρωπο.
kolasi2
Αυτό είναι και το βασικότερο έργο των Ιερέων. Έχοντας αυτήν την προοπτική μπορεί να ασχολείται και με άλλα έργα. Μπορεί, δηλαδή ο ιερεύς να ενδιαφέρεται για τα γενικότερα προβλήματα του λαού, για την φιλανθρωπία και την ελεημοσύνη κ.λ.π. αλλά το κυριότερο είναι να θεραπεύει τον άνθρωπο. Αυτό είναι το κατ’ εξοχήν φιλάνθρωπο έργο, πού θα έχει αιώνιες συνέπειες. Γιατί, τι το όφελος να ενδιαφέρεται μόνον για τις υλικές ανάγκες και να αδιάφορη για το αιώνιο μέλλον του; Μια τέτοια Εκκλησία μπορεί να θεωρηθεί και είναι πραγματικά μια εκκοσμικευμένη Εκκλησία. Ο άνθρωπος δεν πλάστηκε για να εξαντληθεί μόνον στο ενταύθα, αλλά να προχώρηση και στο επέκεινα. Έτσι, η Εκκλησία ενδιαφέρεται για τον όλο άνθρωπο, πού αποτελείται από ψυχή και σώμα.

«Εγώ δε λέγω, ότι οι εν τη γεέννη κολαζόμενοι τη μάστιγι της αγάπης μαστίζονται. Και τι πικρόν και σφοδρόν το της αγάπης κολαστήριον;»

άγιος Ισαάκ ο Σύρος

Xρησιμοποίησα κείμενα του σεβ.Ιεροθέου Βλάχου και του Λευτέρη Παπαχριστοδούλου